sâmbătă, 12 august 2017

2 ani impliniti!!! 12 August 2017

 Dragul meu copil,
Astazi scriu pentru tine si sper ca intr-o zi sa-mi citesti gandurile. Primii tai 2 ani au fost minunati. Am facut tot ce am putut sa iti pastram zambetul dulce, sa iti insenininam fiecare zi, sa te invatam primele cuvinte, sa radem impreuna si sa avem grija de inima ta. 
Esti un copil cum rar intalnesti, esti sensibil, esti dulce, esti zglobiu, esti nastrusnic si cel mai important - esti al nostru. Dragostea noastra pentru tine n-are limite. Oricand ai nevoie de noi, noi suntem aici pentru tine. Pana nu esti parinte nu prea intelegi cu adevarat dinamica cresterii unui copil. Din exterior fiecare se vede expert, crede ca are tehnicile cele mai bune, ca el o sa fie cel mai cel parinte insa e un exercitiu de imbunatire a rabdarii, a rezilientei, a calitatilor tale umane.
Si pentru ca Dumnezeu ni te-a dat sanatos noi de ziua ta ne-am propus sa aducem bucurie unui copil drag pe nume Eric Nicolas care cu ajutorul oamenilor cu inima mare, ne dorim sa credem ca o sa recupereze si o sa aiba parte de o viata cat se poate de normala.
Eu vreau sa-ti insuflu dragostea pentru aproape, vreau sa te invat sa daruiesti mereu. Degeaba ai daca nu stii sa imparti, daca nu esti deschis comunitatii, daca nu iti pasa decat de tine. Eu vreau ca tu sa fii un om care sa faca diferenta, sa-i iubesti pe ceilalti si sa ai un scop in viata.
Tin sa le multumesc tuturor care s-au gandit la tine de ziua ta, tuturor celor care au contribuit la donatia noastra pt Eric Nicolas, in special Micai pentru ca a gatit niste dulciuri cum rar intalnesti, tuturor prietenilor nostri care au vrut sa faca diferenta.
Dragilor, va iubim pentru ca ne sunteti mereu aproape si binenteles ca atunci cand ii aratati dragostea voastra lui Dominic eu va iubesc si mai mult.
La multi ani, copilul meu cu par balai!!! Te iubim nespus si iti promotem ca fiecare zi de nastere sa fie o binecuvantare si o sarbatoare pentru noi ca familie.








Niciun comentariu: