duminică, 24 decembrie 2017

Luna Decembrie

Decembrie s-a incheiat exact asa cum a si inceput, in graba. A fost o luna agitata, cu munca multa in care oboseala s-a adunat.
O data cu Decembrie s-a incheiat un an lung si greu si sunt ferm hotarata ca mutarea ce urmeaza o sa fie benefica. 
M-am bucurat ca am reusit sa calatoresc la NYC cu Elena, la Chicago cu Ana, de nenumarate ori in Florida, Carolina de Sud sau de Nord, inca visez si sper ca luna februarie sa ma gaseasca la SF si totodata imi doresc ca drumul sa ne fie lin.
Viata-mi e o calatorie si vreau sa o traiesc ca atare.
2017 te las in urma cu bine si ma rog ca familia sa se mareasca, ca mutarea sa fie de bun augur si sa fim cu totii sanatosi.
In speranta ca lucrurile vor intra pe un fagas rezonabil, nu imi ramane decat sa imi spun rugaciunea preferata in gand si sa imi continuu calatoria prin viata intr-aceeasi nota optimista. 
Spread the joy and stay grateful! Peace and love, family and friends!
Always yours, Dana, Christopher, Dominic and Bia!
 
 

Niciun comentariu: