luni, 12 aprilie 2010

home alone...

intotdeauna am zis ca mi-ar placea sa locuiesc singura si sustineam sus si tare ca intr-adevar e cel mai bine...cand eram inconjurata de copii imi doream spatiul meu, linistea care imi lipsea, cand am ramas fara ei...am suspinat adanc...acum m-am trezit singura intr-o casa mare...bine, este totul doar pentru o perioada insa nu-mi place...sunt cu Angel, o catelusa cam batranica insa incet incet ma apropii de ea...astazi dimineata m-am trezit speriata pentru ca incepuse sa ploua si nu au lipsit tunetele...a cazut curentul, au cazut retele telefonice si eu am crezut ca se rup norii...imaginati-va furtuna la mare, cu valuri puternice, cu diguri rupte...si cu cerul luminat de fulgere...abia daca avem 4 ore de somn si m-am trezit singura si inspaimantata...culmea e ca cineva facuse o gluma cu o seara in urma si imi spusese ca e mai bine sa nu dorm acasa ca la meteo se anunta furtuna si o sa vad ca o sa am nevoie sa am pe cineva alaturi...si nu s-a inselat...dimineata as fi facut orice numai sa fie cineva aici...ahh...ce spaima...bine ca a trecut si nu mai vreau ploaie...sau cel putin nu mai vreau home alone...
ma bucur ca a trecut si Pastele, sarbatoare care pentru mine nu a contat deoarece a trebuit sa muncesc si volumul de munca a fost ceva mai mare...insa iepurasul nu a intarziat sa apara..duminica dimineata am gasit un cadou super wow si mai apoi am zarit un ou kinder pe terasa care m-a facut sa zambesc...am desfacut oul si am inceput sa mananc ciocolata pana ce am zis gata dulciurilor...acum ca scriu mi s-a facut pofta si uite ca mai am niste ciocolata pe aici...
radeam cu colegii mei la munca si spuneam ca sunt lucruri la care nu as renunta pentru nimic: pentru ca tot ceea ce e dulce ma face sa zambesc...si cam asa si e...3 zile fara zaharuri si eu eram terminata...n-as putea renunta la Fi.Ga care este bautura mea preferata, imi place crostatina cu mure si cu marmelata...ciocolata calda cu frisca... ador clatitele cu nutela si fructe de bosco...apoi stiu ca ar trebuie ca pe langa dulciuri sa renunt la a mai manca fast food insa cum sa rezist tentatiei daca la 10 metri de mine e cea mai tare paninoteca...cu 50 de feluri de toast-uri si nu numai...
cert e ca tot ceea ce fac, fac cu pasiune...merg la universitate pentru ca imi place enorm, mananc cu pofta...muncesc cu drag...iubesc cu tot sufletul, cand iubesc...
si pentru ca timpul zboara nu imi ramane decat sa sa incep sa ma organizez pentru ca incep sa fiu panicata, stare care nu e deloc benefica...
urmeaza o perioada decisiva in care trebuie sa iau hotarari importante, care tin de viitorul meu...si cateodata pot spune ca nu am timp sa stau sa analizez...mi-e teama sa gresesc...si nu-mi place cand se intampla...acum zic asta pentru ca am gresit ceva in seara asta si eram confuza rau...
whatever...pana la urma toate trec...a gresi e firesc...

Niciun comentariu: