joi, 6 mai 2010

o zi speciala...TVB mon cherie



cateodata nici nu imi vine sa cred cat de repede trece timpul si parca sunt din ce in ce mai panicata...peste putin timp ma asteapta o perioada mai aglomerata si agitata insa momentan am activitati total diferite...zilele trecute am sarbatorit ziua unei prietene dragi, Soube...am iesit la cina si apoi am mai petrecut cateva ore intr-un club foarte ok, Twiga, situat undeva intre Viareggio si Forte dei Marmi...o seara draguta cu fetele cu care am lucrat cativa ani, un schimb de idei, de imbratisari, de zambete...Soube a primit daruri frumoase si a fost incantata de petrecerea oganizata pentru cei 24 de ani..a urmat apoi weekend-ul cu 1 mai in care Tirrenia a fost invadata de mii de oamenii, multa munca, o nebunie, un haos total...
si timpul zboara si luni plec la Paris...e o vacanta pe fuga, un drum mai complicat...Pisa-Genova-Milano- Paris...si apoi o alta zi la Milano cu dragii mei prieteni...sunt lucruri care ma fac sa zambesc...sa fiu bine...cred ca a calatori pentru mine este o nevoie...nu ma vad stand in acelasi loc...pentru ca simt ca raman fara aer, fara energie...ador sa vizitez, sa fotografiez, sa cunosc, sa ma alint...mi-e dor de casa chiar daca ziceam ca nu sunt eu aia care sa ofteze dupa...in zilele cu soare mi-e dor de gradina mea...de spatiul meu verde, de codrii in care m-am ascuns cand aveam nevoie de liniste.
si inca 4 zile de munca si apoi Vacanta...o vacanta costisitoare insa asta e...ma bucur ca mergem, ca Ele e incantata...
L'amour toujours... Paris we are comingggg!!!

Niciun comentariu: