sâmbătă, 23 aprilie 2011

mumo


astazi e o zi in care cei mai multi sunt impacati cu ei, cu ceilalti insa in care tu draga mumo suferi enorm...mi-ar placea sa pot zbura si sa fiu langa tine in acel loc plin de tristete si de lacrimi, unde din pacate te regasesti singur pentru a putea infrunta o situatie...insa eu sunt cu gandul sunt la tine...
e destul de greu sa spui ca intelegi in totalitate o trauma a cuiva si e si mai dificil cand incerci sa incurajezi de la distanta...e o situatie pe care nu mi-am dorit -o insa care in curand se va termina.
cert e ca nu pot fi trista pentru mine insumi daca ma gandesc la ceea ce traiesti tu acum...
chiar daca aceste randuri ti le daruiesc tie vreau de altfel sa le zic tuturor prietenilor mei, amici, cunostiinte sa nu uite niciodata ca singura posibilitate de a trai cu adevarat o zi de sarbatoare e de a o face in adevar!!!

***un zambet trist***

Niciun comentariu: