luni, 25 aprilie 2011

I wanna Easter Egg



Caracteristic mie iarasi pierd ocazia de a sta acasa in zi de sarbatoare si din motive pur profesionale aleg sa revin in Italia...stabilesc noile date contractuale in mare, iau hotararea de a incepe de zilele viitoare insa omit un aspect semnificativ: e Paste...si conform deciziei mele sunt oarecum singura insa impacata cu mine insumi...astazi in prima zi de Paste nu am avut cum sa merg la slujba cu toate ca mi-am dorit...am ales ca la pranz sa merg la Tati, sa o fac pe-a iepurasul pentru Diego, sa ma imprietenesc cu Simona si cu George si sa gestionez o posibila situatie conflictuala... pranzul a fost delicios si asta i se datoreaza Tatianei care este bucatareasa number one fara doar si poate...m-am ametit band niste vin uitand de altfel si de durerile de spate ce le acuzam cu o seara in urma...am fost oarecum ok, asta si pentru ca mi-am propus sa nu ma mai plang si sa ma gandesc la septembrie, luna in care revin acasa...bine ca si acasa e un loc de meditatie...vedem ce se intampla si analizam cu grija si atentie ce anume as putea face cat sa stau multumita locului...ce m-a bucurat cel mai tare e ca tata ma sustine...si asta mi-a placut mereu...mai avem noi divergente insa suntem prieteni buni...pe mama am reusit sa o intristez insa motivez alegerea facuta prin prisma sentimentelor mele... dragi prieteni Hristos a Inviat si bucurati-va!!!

Niciun comentariu: