duminică, 1 mai 2011

122 de zile




teoretic s-a incheiat ultima mea saptamana de vacanta chiar daca in cateva dimineati am fost la serviciu pentru a invata sa fac diverse chestii...de astazi am inceput unul dintre contracte care presupune 122 de zile de munca, full time, de luni pana duminica...e oarecum ok insa voi fi nevoita sa ma trezesc mereu la 6:45 si sa incerc sa am o viata mai ordonata.
dimineata trebuie sa zambesc, sa par odihnita si amabila...e ceva firesc atunci cand muncesti cu publicul...ce imi place e ideea de nou, de altceva si mai mult sunt incantata ca pot fi receptiva, ca sunt disponibila si maleabila...
ma minunez cateodata de mine ca pana acum am fost supusa reconversiei profesionale insa stiu ca o sa-mi foloseasca fiecare experienta, tot ceea ce am invatat, adaptarea la o noua cultura, integrarea in campul muncii in Italia, contactul cu oamenii intalniti...
astazi a fost un haos total...la mare e deschiderea oficiala a litoralului...strazile au fost inchise, fiecare a facut cate o petrecere privata plus primaria care a organizat diverse manifestatii.
tot zilele astea m-am bucurat enorm pentru ca am sarbatorit ziua lui Soube...o prietena extrem de draga...
si de acum incepe innumaratoare inversa...3, 2, 1....START

Niciun comentariu: