duminică, 6 septembrie 2009

indragostita de flori!!!





ce zambet aveam...ce fericita m-am simtit...ma alintam ca un copil mic si priveam uimita...in seara asta la munca a venit domnul de la florarie care face livrarile pentru cei care-si sarbatoresc ziua de nastere la Le Scimmie...am vazut ca aduce un buchet urias de trandafiri insa ca de fiecare data am crezut ca e pentru un sarbatorit...colegele mele radeau si spuneau ca e pt mine si eu le raspundeam sa nu mai glumeasca ca trebuie sa muncesc...pe bilet era numele meu...priveam emotionata frumoasele mele flori si nu ma dumiream de la cine sunt...si toti ochii erau indreptati spre mine, spre orajii mei rosii...de foarte mult timp nu m-am mai simtit asa bine...un gest asa frumos nu l-a mai facut cineva pentru mine de ceva vreme...cred ca intotdeauna mi-am dorit sa primesc flori...si le consider darul fermecator si cuceritor...acum camera mea e plina de viata si eu sunt vesela...
fiecare gest facut, fiecare dar, fiecare atentie conteaza...si nu sunt importante lucrurile scumpe ci cele care au o incarcatura sentimentala, cele care isi pun amprenta...am invatat sa pretuiesc prietenia si totodata elementele care duc la constructia ei...
imi doresc sa pot privi mereu spre viitor optimista, sa nu mai intorc capul spre trecut...sa pot sa aleg linistita si sa merg pe o strada pavata cu liniste, cu calm, cu intelepciune...cu credinta...cu speranta si noi vise...
multumesc!!!

Niciun comentariu: