miercuri, 26 august 2009

cea mai frumoasa zi...

si inca o zi libera ... de data asta am mers la munte, la Abetone...si a fost mai mult decat frumos...m-am plimbat cu telegondola la 2000 de metri altitudine, am experimentat trecerea de la 38 de grade la 15, am tremurat si am zambit de frumusetile inconjuratoare, am respirat aer curat si am fost extrem de fericita...am luat pranzul la un restaurant dragutz unde mai bine de 50% din personal era de origine romana, am cumparat suveniruri pentru amicii mei iar seara am petrecut-o la Viareggio...la Seven Apples...un club unde se poate asculta in mare parte muzica hip hop. era plin de americani si de straini in general si ce mi-a placut in mod special sunt piscinile si cascadele, barmanii toti imbracati la costum, faptul ca ma distrez de minune in compania lui Soube, a lui Vicky si a prietenilor lor...
inainte de a merge in club am fost intr-un pub extrem de haios...toate mesele aveau cate un telefon si cate o lista cu numarul de telefon al fiecarei mese...ce-i drept era mai mult bar pentru adolescenti care se amuzau pe seama conversatiilor...nu am mai vazut pana acum si cred ca asta mi-a starnit uimirea si rasul...
inca o zi minunata, memorabila, date fiind evenimentele...o zi in care trebuie sa-i multumesc unui inger care imi da aripi sa zbor...
de fiecare data invat ceva nou si astazi am invat ca trebuie sa traiesc in prezent si sa-mi las trecutul in urma pentru ca nu am decat de castigat...chiar daca cateodata ne dorim altceva decat se poate avea trebuie sa fim realisti ca lucrurile sunt de mult schimbate, ca oamenii nu sunt asa cum am vrea si ca de fiecare data exista un inceput in toate...

Niciun comentariu: