marți, 13 martie 2012

trip to Grand Canyon - 7, 8, 9th of March

Pe zi ce trece sunt mai fericita pentru ca reusesc sa-mi continuu calatoria in jurul lumii...cand eram mica mi-au fost prezentate minunile lumii si apoi avand imaginatia bogata imi placea sa calatoresc cu degetul pe harta, sa visez ca sunt in avion si ca indrept intr-acolo. s-a intamplat ca in luna februarie sa am ocazia de a alege ce mi-ar placea sa vizitez si privind harta Americii de Nord am ales ce mi s-a parut mai aproape de Colorado si ce reprezinta un punct turistic de proportii. Pentru mine Arizona inseamna Nationl Park si o minune a lumii reprezentata de Marele Canyon insa cu siguranta sunt si alte obiective ce nu pot fi omise.
Am plecat la drum dis-de-dimineata si distanta era destul de mare (aprox 1000 de km). La dus eram entuziasmata si nerabdatoare...am facut poze, am citit despre ce urmeaza sa vizitez si intr-un final am ajuns in statul Arizona...am mers cam 30 de km prin Parc in timpul noptii si la un moment dat ma cuprinsese panica pentru ca nu mai era nicio masina, la intrare nu mai erau paznici si aveam sentimentul ca suntem pe un drum gresit...
Am ajuns in sfarsit la hotel in Grand Canyon, am luat masa si apoi am trecut la somn. A doua zi ne-am programat calatoria cu mini avionul, am facut un tur cu masina, am facut zeci de poze si am ramas placut impresionata.
Grand Canyon e o minune a naturii protejata prin lege care iti capteaza intreaga atentie. Culoarea rocilor, raul Colorado, animalele, aerul curat te fac sa te simti intr-o lume feerica.
M-am uitat in cartea turistilor si am observat ca anual sunt cam 5 milioane de vizitatori din intreaga lume... N-ai cum sa omiti asa un loc... e pur si simplu o incantare sufleteasca...
Am ales sa fim plecati numai pentru 3 zile ceea ce a fost destul de obositor insa dupa ce simti ca esti satisfacut nimic nu mai conteaza...
la intoarecere am preferat sa vizitam si monumentul Four Corner unde se intersecteaza cele 4 state (Utah - Colorado - New Mexico - Arizona). vizitand toate patru statele pot spune ca e o diferenta vizibila de nivel de trai, de infrastructura, de taxe etc insa fiecare stat are o bogatie particulara care te determina sa-l explorezi.
Am invatat ca atunci cand nu iti propui sa obtii prea mult reusesti cu brio. Astazi pot afirma ca frumustea ochilor e data de multitudinea de locuri extraordinare pe care le-am trecut in revista...








Niciun comentariu: