vineri, 24 iulie 2009

copiii iti fac viata mai frumoasa...





in fiecare zi ma simt ca o sora mai mare sau poate ca o mama de imprumut...maura e fetita mea mica in varsta de 4 ani, de origine americana care sta cu ochii pe mine si care vrea sa fie ca mine...cum ma vede ca ies se aseaza in fata usii si nu se urneste pana nu ii promit ca o iau cu mine sau ii spun ca ii aduc ceva bun...seamus are mereu nevoie de afectiune si cu toate ca imi spune ca nu ii place sa-l pup vine cu privirea lui blanda si ma imbratiseaza...copii sunt cei care ne fac viata mai frumoasa, sunt cei care ne fac sa zambim, sa radem, sa traim cu intensitate ridicata momentele petrecute alaturi de ei,sa scapam de stresul zilnic, copii sunt cei care ne fac sa ne simtim in acelasi timp responsabili si iresponsabili...
cred ca cel mai tare imi doresc sa pot intr-o zi sa adopt un copil de culoare si sa am un copil al meu (cel putin) cu toate ca zilnic zic ca eu niciodata nu am sa am 4 copii pentru ca vad cat este de greu ca si babysitter cu 4...si o vad si pe prietena mea Christine care la 40 de ani cu 4 copii are ziua incarcata si foarte putin timp liber pentru ea...
cu toate ca e minunat sa ai o familie mare este in primul rand de dorit sa poti mereu sa asiguri nevoile de baza...si sa te poti simti bine in toate rolurile care ti se cuvin!!!

Niciun comentariu: