miercuri, 15 iulie 2009

me and my friends...my beautiful day off






si in sfarsit am avut o zi libera in care mi-am propus sa fac foarte multe lucruri...ziua libera a inceput de dimineata cu o plimare la mercato, cu un mic dejun cu Sara, cu un pranz cu Noemia si Sara, cu cateva ore bune petrecute la Camp Derby, cu o plimbare la Pia impreuna cu Noemia, cina la restaurant la Pontedera si binenteles seara minunata in compania fetelor in clubul Bocacio...dupa cativa ani buni de cand tot vin in italia am reusit sa merg si eu intr-un club...nu pot spune ca e un club extrordinar insa are lucruri particulare: numeroase piscine, diverse sali cu muzica diferita, dj-ei super tari, terase colarate si multa multa lume...cred ca de mult timp n-am mai fost asa bucuroasa si atat de entuziasmata...mi-am amintit cu drag de serile petrecute in compania Natashei pe vremea cand locuiam la Viborg, in Danemarca...acum in schimb m-am impretenit cu Noemia care este super cunoscuta oriunde am merge si toti ne trateaza bine...
cu toate ca noaptea a fost alba ma simt plina de energie si vesela...ce bine e sa ai din nou aripi, sa te simti apreciat, complimentat, sa ti se zica rushi sau bambolina...ce minunat e sa ai oameni care sa te faca sa te simti ok...
am sa atasez de altfel si cateva poze, unele facute la munca cu Jama, micutul meu coleg care este intr-un timp relativ scurt a capatat indeletnicirile necesare muncii prestate si poate de aceea imi e asa drag...cu Marco si Sara alintandu-se, cu mine intr-un loc deosebit, ramand ca mai apoi sa pun si pozele cu Noemia (vip-ul meu de ciocolata...prima oara cand am vazut-o n-am crezut ca o sa ma inteleg asa bine cu ea...e pur si simplu speciala)...

Niciun comentariu: