vineri, 10 iulie 2009

what makes me happy...








cateodata cred ca toate zilele sunt la fel insa nu e chiar asa...fiind o persoana extrem de sociabila si de deshisa reusesc sa leg amicitii intr-un timp destul de scurt...inainte de a pleca eram oarecum pesimista ca o sa ma simt singura insa se pare ca nu e asa...mi-am gasit "2 surori" de culoare": Noemia si Sara, o cubana care ma face cateodata sa rad cu pofta, un micut coleg JaMa care e foarte comic si prietenos, amicii mei americani din Camp Derby, copii mei de suflet si Christine care in ciuda faptului ca e mai mare ca mine imi e ca o sora sau mama...

faptul ca locuiesc cu o familie americana imi creeaza un confort sentimental extraordinar...zilele trecute eram trista si copii ma priveau si stateau tristi si simteam cum vor sa fie empatici, cum in semn de solidaritate fac liniste si ma privesc...

scimmie on the street e locul unde imi petrec cea mai mare parte a timpului...sunt de acum populara...

acum cateva zile m-am indragostit de James, un bulldog englez de 7 luni jumate care cantareste 25 de kg...pur si simplu ma fascineaza rasa asta...James are o fata draguta, comica, un corp mare si un zambet pufos...



9 iulie: la multi ani Dan...my big brother...



la multi ani Elio: iarta-ma ca am uitat de ziua ta si asta din cauza zilelor melancolice si a incidentului...oops!!!

Niciun comentariu: