vineri, 31 iulie 2009

milano si ziua mea libera!!!







chiar daca drumul livorno-milano nu e chiar asa de scurt am preferat sa imi petrec ziua libera in frumoasa capitala a modei...am fost multumita si fericita sa imi revad doi prieteni dragi, doi oameni care imi vor aminti mereu de copilaria mea, de orasul meu natal...de cat de importanta este prietenia...timpul s-a scurs repede, ziua a trecut pe nesimtite...am ajuns dimineata, am luat pranzul impreuna, apoi am facut turul orasul, shopping si multe multe poze pentru ca Ele e de-a dreptul fascinata de noua ei camera...s-a lasat intr-un final seara si dupa mai bine de 12 ore petrecute in oras ne-am intors acasa...
o zi deosebita petrecuta in compania unor prieteni dragi, o alta zi memorabila si pot spune o zi repetitiva pentru ca anul trecut am obisnuit sa fac aceeasi chestie: sa merg la Milano si sa-mi vad prietena...
cateodata pun mai multe poze pentru ca sunt convinsa ca pozele vorbesc de la sine...m-am regasit, m-am trezit zambind, m-am bucurat si asta pentru ca am primit energie pozitiva!

Niciun comentariu: