luni, 24 august 2009

inca o vara alaturi de ei!!!






si in mai putin de o luna intru si eu in mica mea vacanta...incep sa obosesc si se cam observa...imi lipseste somnul de noapte...imi lipsesc cartile mele dragi...scoala...dragele mele prietene...orasul meu frumos...si multe alte...insa peste putin o sa pot respira usurata pentru ca de astazi intr-o luna imi iau zborul de la roma...haha...sunt emotionata cand ma gandesc la intoarcerea mea pentru ca a fost o pauza lunga in care s-au petrecut multe...insa pe zi ce trece imi spun ca trebuie sa ma adaptez, sa accept lucrurile asa cum sunt si sa invat mereu ca lucrurile se intampla cu un scop...
vara asta am fost bucuroasa sa le am alaturi de mine pe amicele mele Soube si Noemia cu care mi-am petrecut zilele libere, m-am alintat ca de fiecare data cu Stefano si Mario care sunt responsabili si carora trebuie sa le multumesc pentru cate am invatat, cu Luca care are un calm teribil in comparatie cu starea mea anxioasa, cu Tatiana care imi da o liniste extraordinara de fiecare data cand intru la munca, cu Danay care e cea mai tare cubana pe care am intalnit-o, pe JaMa care imi da lectii de italiana...haha...pe sefii mei care m-au primit mereu cu bratele deschise si stuff-ul Le scimmie poate continua pentru ca este destul de mare...
a mai trecut o saptamana in care m-am bucurat mergand la Outlet la BArberino, in care am condus ceea ce mi-a creat un confort deosebit pentru ca este o activitate la care renuntasem, am primit cateva cadouri super tari la care nu ma asteptam si cel mai important e ca incepe numaratoarea inversa...30 de zile si I'm coming back...nu stiu daca va fi o vacanta sau un alt an petrecut in romania...le zic mereu prietenelor mele ca nu am timp sa ma gandesc si asta cam asa e...copiii imi ocupa mintea si timpul, munca seara nu imi permite sa fiu distrasa...cred ca asta mi-am dorit cel mai tare vara asta: sa nu am timp sa ma gandesc la mine si la ce simt si ce vreau: stiu doar ca ma simt bine singura...chiar daca exista momente in care imi doresc sa-l am pe mon cherie care o fi acela...
si timpul zboara...

Niciun comentariu: