vineri, 7 august 2009

sezonul cu zile speciale...





luna august este o luna plina de bucurii pentru prietenii mei: tin sa-i spun la multi ani in primul rand Catalinei care mi-a fost alaturi in cei mai frumosi ani ai tineretii mele, apoi Cristinei pe care o stiu de o viata si pe care o imbratisez cu drag, pe 7 micutul Vlad pe care l-am avut ca si coleg de clasa in liceu, coleg de banca si coleg de facultate...apoi pe 9 august Caius face si el 24 de ani si binenteles ca ii doresc si lui o zi linistita si mult succes in viitor!!!
ma cam apuca melancolia pentru ca e si anul nuntilor: Diana si Andrei care s-au casatorit pe 6 iunie, Moni si Mihai pe 11 iulie....8 august nunta unei prietene extrem de dragi mie...nunta Tashei...imi pare enorm de rau ca nu pot sa ajung chiar daca mi s-a oferit posibilitatea insa nu prea puteam sa accept...sunt fericita pentru ei, pt ea, pentru ca ii stiam visele si dorintele si pentru ca 5 luni in Danemarca a fost my sister, my english princeass...si foarte curand va fi un alt eveniment minunat si anume nunta unor amici deosebiti pe care ii indragesc tare mult Diana si Gonzo...sunt evenimente marcante in viata indivizilor, situatii in care te simti mai mult decat bine...
***foarte curand o sa pun fotografii de la nunti ...:D...

Niciun comentariu: