marți, 23 martie 2010

happy day...




vestile bune nu se lasa asteptate...acum cateva luni o prietena draga mie, Cristina imi dadea o super veste: ca e insarcinata si va avea o fetita...m-am bucurat nespus pt ea si pentru sotul ei...
astazi una dintre prietenele mele de suflet m-a facut sa plang de fericire...am locuit 5 luni impreuna cu ea in Danemarca, am fost zi de zi impreuna nedespartite, ajunsesem sa o indragesc enorm si sa o iubesc foarte tare...astazi draga mea Tasha mi-a spus ca va avea gemeni...ea si Josh, sotul ei sunt intr-al noulea cer si mie nu mi-a ramas decat sa le promit ca am sa ma intorc in Anglia sa-i revad in noua formula: 4 membri...
de-a lungul anilor m-am atasat foarte tare de prietenele mele...imi amintesc cu drag de fiecare intamplare, de tot ceea ce faceam impreuna si zic mereu ca la fiecare tin in mod diferit: Elena e prietena mea de o viata si in curand mergem intr-o mini vacanta intr-un loc de vis (prea multe detalii nu o sa zic ci o sa scriu la momentul respectiv), Caty a fost colega mea de camera timp de 4 ani...numai noi stim cum am rezistat, am fost un "cuplu" care mereu avea ceva de lamurit insa ne-am sustinut in momente dificile, ne-am bucurat impreuna, Ana este un om special, o persoana pe care pot conta, cu care pot vorbi orice fara sa am vreo retinere, Pump este un om deosebit de care imi este tare dor, de Andra nici nu mai zic...este omul cel mai onest...pe care nu ai cum sa nu-l iubesti...o singura data m-a suparat de ma durea stomacul...eram geloasa :))...insa cand revin in romania nu ezist sa ma opresc la ea...in Italia m-am atasat foate tare de Christine, prietena mea care acum e la New York...ea a fost cea care mi-a fost alaturi vara trecuta...care imi impartasea suferinta si era convinsa ca o sa depasesc...si asa a si fost...
apoi Noe si Sara, amicele mele de culoare care pt o vara erau zi de zi alaturi de mine...si mai nou Dali...care este la mia sorellina...muncim impreuna, iesim, radem...si ne sustinem reciproc...
am invatat de-a lungul anilor sa pretuiesc prietenia...si stiu ca persoana in care pot sa am incredere maxima e mama insa pe ea prefer cateodata sa o tin deoparte de suferinta mea, de boala...de orice pt ca stiu ca ar suferi mai mult decat mine...intotdeauna am preferat sa ii protejez pe cei care ii iubesc....
astazi zambesc...si nu doar pentru ca am avut o seara minunata ci pentru ca ma simt fericita...
Va pup...

Niciun comentariu: