luni, 8 martie 2010

8 martie...ziua Mamei...



inca de cand eram mica am pretuit ziua aceasta. o percep ca fiind ziua mamei si imi amintesc ca eram in scoala primara si ca faceam diverse desene, apoi cumparam zambile si mergeam bucuoasa acasa ca sa ii pot da mamei un dar. Astazi m-am trezit si aveam messenger-ul deschis cu fel de fel de mesaje: un 8 martie minunat , la multi ani "femeie", mesaj care m-a facut sa rad, apoi am primit un buchet de mimoze si am fost placut surprinsa. eram adormita si imbracata in pijamale si am iesit din casa sa primesc buchetul (iti multumesc copilule). agitatie maxima, petrecere la noi la restaurant, zi libera pentru mine si invitatia la cina. abia astept sa ies cu Dalila, amica mea draga italianca, sa luam masa impreuna si apoi sa iesim in club si chiar daca sunt obosita pentru ca de regula asa e dupa weekend simt nevoia sa ies, sa ma anim. zilele astea m-a cam apucat panica pentru ca incep sa ma gandesc foarte bine unde vreau sa ma inscriu pentru a face scoala doctorala si cred ca cea mai buna optiune e bucurestiul. am emotii mari si ma simt ca Goe care pleaca in calatorie, int-o lume necunoscuta, agitata, intr-un loc unde o iau iarasi de la zero, unde trebuie sa gasesc o locuinta, un loc de munca si unde sunt singura. insa nu mi s-a intamplat niciodata pana acum sa merg undeva si sa nu ma imprietenesc si sunt convinsa ca daca e sa raman acolo o sa-mi gasesc locul. apoi ma gandesc si la alternativa pentru ca locurile sunt limitate, eu cred in mine insa stiu ca sunt persoane pregatite, cu mai multa experienta. imi doresc sa continuu acum cat mai am aceasta dorinta debordanta. ma simt energica si parca as putea sa fac orice. am zile in care sunt extrem de optimista, de pozitiva, cand imi place sa cred ca sunt o norocoasa, ca undeva este o stea a mea care sclipeste doar pentru mine... astazi am de gand sa ma fac frumoasa, sa ies imbracata ca o bambolina, sa ma simt bine....treptat, treptat cresc si devin femeie chiar daca eu inca ma simt copil si cateodata asa si vreau sa raman, intr-o lume a inocentei si a lipsei responsabilitatilor majore. insa astazi iti dedic tie draga mea mama ziua de 8 Martie, iti multumesc ca m-ai ajutat sa cresc, sa fiu cine sunt astazi, iti multumesc ca m-ai invatat sa fiu un om respectuos si cu bun simt si chiar daca nu stiu sa zic mereu sau nu am cele mai potrivite cuvinte te iubesc enorm. si stiu ca e comic insa seman perfect cu tine, am schimbat culoarea, mi-am facut breton si toti cei care o cunosc pe mama imi zic ca sunt copia ei din tinerete.
la multi ani si matuselor mele, prietenelor mele dragi (elenei, andrei, anei, andreei, lu' caty), amicelor, colegelor de la facultate, profesoarelor mele care sunt niste persoane deosebita, sefei mele, cele mai dragi bucatarese si anume Tatianei...
un 8 martie fericit tuturor...

Niciun comentariu: