marți, 30 martie 2010

o zi frumoasa...relaxanta




cu cat drag astept ziua de luni...un simplu mesaj m-a facut sa imi doresc sa ma trezesc la 9...si pentru programul meu e o ora destul de matinala...ca de fiecare data duminica seara obisnuiesc sa fac curatenie...sa asez lucurile asa ca am adormit pe la 5 si jumatate...oarecum obosita m-am trezit si m-am pregatit sa merg la Firenze...un oras drag mie...poate pentru unii e agitat insa mie imi place enorm: era aglomerat, plin de turistii insa temperatura a contribuit..cele 20 de grade au facut ca strazile sa fie pline...nenumarate obiective turistice, sute de magazine, de restaurante dragutze...am fost la cumparaturi, m-am alintat inainte de Paste, m-am rasfatat cum fac o data la cateva saptamani, am mancat intr-un loc tare dragutz, in aer liber...am respirat si am zambit...am scapat de zona in in care stau mai mereu si m-am deconectat...aveam nevoie pentru ca sunt zile in care tensiunea se acumuleaza si imi doresc sa evadez...
atat de tare iubesc sa am prieteni dragi, oameni cu care sa imi petrec timpul, sa vorbesc, sa am ce discuta, sa impartasim pasiuni comune...imi place la nebunie sa calatoresc, sa ies din cotidian, sa ma bucur de natura...in curand urmeaza si mini vacanta...insa una alta ma delectez cu iesirile scurte in zonele apropiate...
vremea s-a incalzit si trebuie sa incep sa ma organizez, sa fac un efort sa ma trezesc dimineata, sa studiez, sa imi fac ordine in idei si sa scriu teza. timpul parca zboara si nici nu imi vine sa cred...oricum...imi doresc sa raman un om optimist, vesel...si pe viitor sa am alaturi o persoana care sa ma fac sa rad...sa ma simt bine...
anyway...in fiecare zi mai invat cate ceva...si ma mir cateodata de cat de responsabila sunt...ma gandesc serios ca trebuie sa ma hotarasc incotro ma indrept, daca sa ma intorc in Romania sau sa mai raman aici pentru o vreme...visez la atat de multe chestii si visele incep sa prinda culoare...conturul e deja creat...si asta ma face sa zambesc...sa cred...sa sper...sa reusesc...
***(nu inceta niciodata sa-ti doresti pentru ca mai devreme sau mai tarziu visele tale vor prinde culoare!).


Niciun comentariu: