sâmbătă, 5 aprilie 2008

ce imi place...



e unul dintre subiectele mele preferate...ador sa calatoresc si sincer cred ca mi-ar fi stat bine sa fiu tiganca (nu glumesc acum)...cred ca oricand mi s-ar propune sa merg intr-un anumit loc as accepta cu placere, sunt extrem de entuziasmata de nou, de a cunoaste mai mult, de lucrucri ce-mi starnesc interesul si care ma fac sa fiu creativa...de oameni straini, de cercetare, de explorare...iubesc sa plec la drum, sa merg cu masina, sa zbor, sa beau coca-cola, sa ma uit la televizor, sa citesc ceva interesant, imi plac revistele la nebunie, savurez cu placere atunci cand imi mananc prajiturile preferate (trufon sau buturuga), cand ma uit la film cu tzutz, cand ies la plimbare, cand mi se ofera un dar, cand cineva imi spune ca-i sunt draga...sunt fericita ca am cunosc oameni draguti, ca vor fi mereu dragi sufletului meu, sunt mandra ca pot spune ceea ce vreau cand vreau, imi place de mine ca nu ma schimb dupa ce merg intr-o alta tara sau din cauza unor situatii...imi place ca sunt consecventa si ca incerc mereu sa rezist...in ciuda faptului ca imi e un dor nebun de atatea lucruri, locuri si oameni...

Niciun comentariu: