marți, 22 aprilie 2008

nedrept sau fara justificare...


stau cateodata si ma intreb de ce se intampla anumite lucruri... de ce tocmai mie sau celor dragi? ce anume trebuie sa fac sa pot sa inving o suferinta care nu-mi apartine dar pe care o simt...si care doare...de ce cei prietenii nostri sunt asa departe...de ce trebuie sa le ducem dorul...de ce trebuie sa avem langa noi tot felul de oameni si mai putin pe cei de care avem nevoie...mi-e tare tare dor de cei mai buni prieteni ai mei, de mama si de tata deoarece ei sunt cei care m-au sustinut mereu...poate nu le-am zis niciodata cat de mult pot sa-i apreciez pentru ceea ce fac, pentru ca au facut pana si imposibilul pt ca sa am ceea ce imi trebuie...nu au exagerat niciodata insa au fost mereu constienti de ce inseamna nevoi imediate, de ce inseamna viata de student si calatoria!..da...asa e pentru ca m-au incurajat mereu sa plec, sa descopar, sa-mi vad de viata mea departe de romania, sa pot sa ma formez matur, cu o gandire sanatoasa...si e asa ciudat cand ma gandesc ca in toti anii acestia nu am facut nimic deplasat...am fost constiincioasa, responsabila si m-am gandit la ei, la cum le-ar placea lor sa fiu...si lor le place sa fiu un student model, prezent la ore, cu note mari...si asta am facut-o pentru ei...pentru ca pentru mine nu conteaza...nu asta are relevanta...am apreciat mereu oamenii nu cu medii mari ci pe cei pur si simplu inteligenti, nu pe cei cu mintea blocata, incapabili sa creeze ceva, pe cei care copiaza pe sub banci...ci pe cei deschisi...cei care stiu sa interpreteze, sa valorifice potentialul lor... si ma intreb iar...de ce se intampla lucruri nedrepte???

Niciun comentariu: