sâmbătă, 5 aprilie 2008

simpla si naturala...




vorbareata si curioasa, politicoasa si plina de viata...am avut ocazia sa o vad de cateva ori si apoi stiam ca pentru 4 luni si o saptamana am sa impart aceeasi camera cu ea...eram asa emotionata...o noua colega de camera cu toate ca cu putin timp in urma mai avusem o experienta placuta cu andreea (in state..:-p)...si nu pot sa zic ca nu eram obisnuita cu adaptarea...mi-e foarte usor sa intru in vorba cu cineva, sa incerc sa ma imprietenesc, sa gasesc subiecte comune...asa a fost si cu roberta...m-a impresionat dand dovada de credinta, de valori morale...era si este foarte calma, se retrage in coltul ei si citeste si zambeste...aprofundeaza ceea ce citeste, interpreteaza, trece totul printr-un filtru si apoi iti povesteste cu mare entuziasm...e mereu amabila, trateaza indivizii in mod egal, e un bun profesionist, e un"vagon plin de energie pozitiva" asa cum imi place mie sa ii spun...are o gandire apreciativa, te face mereu sa vezi partea buna dintr-o situatie...cred ca ii duc dorul...imi daruia o liniste interioara extraordinara...era prea frumos sa convietuiesti cu cineva cu care nu aveai cum sa te certi, imi era practic imposibil...gasea solutie pentru orice, amintea mereu ce s-ar intampla daca situatia ar sta diferit...nu aveai cum sa zici sau sa faci ceva gresit...nu puteai decat sa fii incantat de faptul ca ai o prietena ca ea...mi-a fost alaturi cand am plans, cand am ras, mi-a fost alaturi la diversele petreceri si seri distractive, m-a sustinut si mi-a insuflat incredere si speranta...am invatat de la ea ca oamenii trebuie sa fie apreciati pentru darnicia lor...orice ar fi avut, oricat impartea cu toata lumea...sunt mandra si fericita ca am avut asa o prietena si ca undeva acolo va fi mereu prezenta...imi face deosebita placere sa comunic cu ea si ne instalam reciproc starea de dor...de dor de noi...te-am pupat iubita (asa zicea ea mereu...)

Niciun comentariu: