duminică, 30 mai 2010

emotii de final...


parca nici nu imi vine sa cred...cateva zile ma despart de ultima sesiune...si astfel se termina un ciclu important...masterul in asistenta sociala, familia si managementul resurselor familiale...in primul an am fost zilnic la universitate, am fost un masterand activ, foarte implicat...eram asa bucuroasa ca aveam timp sa citesc, sa ma pregatesc...anul 2 am schimbat si am ales sa fac naveta...a fost greu, obositor insa nu am renuntat: in septembrie anul trecut am fost in tara pentru a fi acasa la deschiderea anului 2, apoi am fost in prima sesiune de partiale in noiembrie, in februarie am dat examenele si am terminat cu brio...si acum ultimele 5 examene si lucrarea de disertatie...imi doresc enorm sa fie bine, am emotii si cateodata oftez: am putine ore pe care pot sa le dedic studiului, munca imi retine mai mult de jumatate de zi...insa am invatat ca prioritatile trebuie stabilite si acceptate...si nu, nu imi pare rau...e o experienta careia peste 3 luni ii pun punct...si din toamna o sa incep o viata noua...
si pentru ca vine sesiunea am inceput sa ma pregatesc...ii multumesc enorm Andrei pentru tot sprijinul acordat, pentru materialele trimise, pentru informatiile furnizate....ii datorez o mare parte din merit pentru ca fara ea imi era destul de greu...
zilele trecute am cautat sa imi printez niste materiale la Pisa...o alta aventura...am mers pe jos vreo jumatate de ora si mi-a placut asa mult...era o zi insorita....plin de studenti si de turisti in centru...am ajuns la copisterie, asa cum se zice in italiana si culmea era ca proprietarul ma stia si a fost amabil: nu m-a pus sa asteptat o zi ci mi-a listat pe loc...
apoi la intoarcere m-am alintat cu un panino, cu un suc, o inghetata...si in cele din urma am ajuns la Tirrenia...
acum am renutat la a mai inumara zilele pentru ca vreau sa ii fac o surpriza prietenei mele dragi, Ana...si mai e putin, dar foarte putin...si I'm back again...

Niciun comentariu: