luni, 30 ianuarie 2012

activitatea de duminica :D



duminica trecuta vantul batea cu putere, acum doua duminici am preferat sa nu merg crezand ca e o activitate care nu mi se potriveste...astazi, probabil pentru ca merge si Linda, sotia amicului nostru Bass m-am simtit si mai motivata sa particip. Si uite ca intru in actiune...merg si semnez sa inchiriez o arma, imi procur 2 cutii cu gloante, imi iau castile si ochelarii de protectie si ies pe campul de atac...fiecare isi asteapta randul numai ca eu eram singura care avea nevoie de prezentarea instructiunilor...
Prima data cand m-am vazut cu pusca in mana si primul oftat: "Vai, e prea grea pentru mine...mi s-a spus cum sa o tin, pe ce sa apas, cum sa pun cartusele si sa spun ce prefer: Low, high sau Double...si de fiecare data cand sunt gata sa anunt....full - low, full-high...
Dupa primele focuri am zis ca renunt....am simtit o durere in umar....si in maini in general si imi statea pe limba sa zic - asta nu e de mine....insa mi-am spus...trebuie sa continui Dana si asa am si facut...pana sa nimerec primul disc eram descurajata apoi dorinta crestea si tineam sa tot exersez...s-a intamplat sa reusesc de mai multe ori la rand si asta ma facea sa fiu vesela si dornica de progres....Arma nu mi se mai parea greoaie ci dimpotriva...am ales sa trag si cu o arma mai mare si sincera sa fiu abia astept duminica ce urmeaza sa pot repeta ce am invatat.
Nu-mi vine sa cred cate activitati necunoscute pana acum ma atrag.

Niciun comentariu: