joi, 19 ianuarie 2012

Dallas, Texas







Nu-mi amintesc cu certitudine perioada in care vizionam serialul Dallas insa oricum presupun ca era prin '95-'96. Imi placea muzica de pe fundal, ma fascinau personajele, imi placea actiunea aceea banala si faptul ca eram mereu in fata televizorului de fiecare data cand era difuzat la. Pentru mine povestea aceea era ca o lectura pentru ca asa am invatat sa citesc repede si totodata sa inteleg engleza. Stiu ca nu este tocmai ok ca un copil sa stea sa vizioneze diverse programe insa de data asta treaca, mearga. Ani de zile m-am intrebat cum o fi dom'le Dallas-ul asta? De ce este asa faimos? Tin sa precizez ca Texas este al doilea stat din SUA, cu o infrastructura foarte bine dezvoltata, cu cladiri care te fascineaza pur si simplu. Pot spune ca mi-a placut mai mult decat NYC...si asta pentru ca imi pare mult mai curat in ciudata faptului ca este foarte populat. In afara turului pe care l-am facut, am dat fuguta si pana la mall, un mall de zece ori mai mare decat cel de la Iasi...nici nu stiam in ce magazin sa intru pentru ca pe de o parte erau brand-uri cunoscute, pe de cealalta parte erau brand-uri pe care le vedeam prin reviste sau reclame... Prima seara mi-am incheiat-o la un restaurant specific unde am mancat o salata delicioasa cu carne si alte legume, unde am avut ocazia sa ma rasfat cu un cheesecake extraordinar de bun si de unde am plecat cu o durere de spate pentru ca mancasem prea mult si ma simteam obosita... Drumul pana la hotel a fost lent si asta datorita traficului... A doua zi m-am trezit fericita stiind ca o sa merg la faimoasa ferma South-fork Ranch undeva in afara Dallas-ului... Emotiile cresteau in intensitate si gandul ca o sa merg acolo ma facea sa zambesc si mai mult....Pana la un anumit punct nu vazusem niciun indicator nimic si culmea era ca nici Chris nu stia mare lucru despre faimosul serial care a fost difuzat in 60 de limbi in peste 90 de tari. Ajunsi la ferma am platit biletul de intrare care includea muzeul, magazinele, casa si ferma propriu-zisa. M-am indragostit pur si simplu de ferma, de verde, de aer curat, de ponei, de masina lui J.R, pe piscina din spatele casei, de camerele lor, de sala de mese, de fiecare coltisor atat de curat si expresiv. Mi-a palcut teribil sa fac turul fermei si sa aud genericul serialului. M-am nimerit sa vizitez cu o zi inaintea reluarii filmarilor pentru cel de-al 13-lea sezon...Acum, sincera sa fiu nu m-ai am acelasi interes sa vizionez insa ma bucur ca am putut sa trec in revista "o alta particica din paradis" asa cum place mie sa spun. Cand se intampla sa fiu in vizita undeva mi se pare ca timpul se scurge atat de repede, ca parca mi-as dori sa lungesc orele si sa ma pot bucura de detalii. Insa n-am cum sa ma plang ci pot fi doar recunoscatoare si multumita.

Niciun comentariu: