luni, 2 ianuarie 2012

Flying back to Oklahoma



1 ianuarie - o zi foarte scurta si asta pentru ca m-am trezit tarziu, am impachetat cele 3 valize si in felul asta ne-am pregatit de plecare. datorita zborului matinal am fost nevoiti sa ne trezim la 3 a.m., sa mergem cu masina o ora pana la aeroport. Am ajuns cu cinci minute de inchiderea check-in-ului si eram panicata rau. Am fost norocosi insa apoi a urmat o coada infernala la controlul de rigoare. Am ajuns exact in momentul imbarcarii si zborul din Connecticut catre Texas a fost destul de lung. Nu puteam sa dorm in ciuda faptului ca eram destul de obosita insa trebuie sa recunosc ca mormaiam de foame...Cand am facut escala in Dallas am avut parte de un mic - dejun copios care mi-a redat buna dispozitie si zambetul. Au urmat 3 ore de asteptare dupa care a urmat imbarcarea pentru zborul catre Lawton (Oklahoma). Avionul a prezentat o defectiune si asta a intarziat decolarea. Insa totul s-a terminat cu bine si asa imi incep innumaratoarea inversa pentru cele doua luni in Oklahoma.

Niciun comentariu: