duminică, 29 ianuarie 2012

Wichita Mountains Wildlife Refuge







ce poti sa faci in weekend in Lawton? un oras care iti pare la prima vedere atat de gol...si binenteles daca suferi de o lipsa acuta de informare ai tendinta sa zici: Vai, dar ce plictisitor e...
Faptul ca zilele trecute am ales sa-mi schimb culoarea parului a contribuit putin la vizitarea noului meu obiectiv turistic. La cea de-a doua sedinta la hair dresser, Diamond mi-a vorbit despre Refuge, un loc minunat din punctul ei de vedere...
Numai ce cautam pe internet, copiem adresa, o punem pe Tom-Tom si dam fuga acolo sambata dupa pranz...si mare mi-a fost mirarea cand am vazut muntii alcatuiti din roci, raurile line, vegetatia salbatica, animalele naturii, strazile amenajate special pentru creearea senzatiei de salbaticie, pistele pentru biciclisti si locurile speciale pentru picnic...
Ziua de sambata a fost partial minunata pana cand a inceput o discutie, parca interminabila si eu pusa in situatia de a face o alegere nici pe departe usora...
Stiu ca sunt o norocoasa, stiu ca n-am voie sa ma plang chiar daca in ultimii ani s-au tot intamplat diverse chestii insa cateodata parca nu mai am puterea de a fi rabdatoare....poate e doar un moment pe care trebuie sa-l analizez...sau poate trebuie sa renunt usor. Ce bine ar fi sa nu regret deciziile pe care le iau...Pe cat de usor, pe atat de greu...
Insa stiu doar ca trebuie sa ma concentrez la examenul ce urmeaza...sa imi focalizez atentia pe ceea ce este prioritar.
Eu una recomand cu caldura locul pe care tocmai l-am vizitat, rocile, misterul naturii si frumusetea ambientului. Dragilor...fiecare particica din natura ma face sa ma simt fericita, imi da posibilitatea sa imi doresc sa continuu calatoria mea in lumea larga.

Niciun comentariu: