vineri, 28 martie 2008

as vrea acum sa fii aici cu mine...



dor de tine...dor de noi...mi-e greu sa afirm ca sunt melancolica...ca imi este enorm de dor de tasha...poate pt ca anul trecut pe vremea acesta ne facem planuri de calatorie, ca ne distram mereu impreuna...era sursa mea de energie pozitiva...persoana care ma facea sa fiu frumoasa, vesela mai mereu...cu un asa om extraordinar langa tine iti era practic imposibil sa fii trist...ne-am jucat impreuna, am cantat, am vizitat numeroase locuri, am fost impreuna in orasul ei natal din angilia, kiderminster...mi-a impartisit visele ei, planurile si ceea ce e mai important ne-am daruit sentimente...am plans enorm cand am plecat pentru ca stiam ca imi va fi practic imposibil sa o revad...ca e o distanta mare care se interpune intre noi...insa acum am ocazia...si sunt fericita sa-mi petrec timpul with my baby tash...asa cum imi placea mie sa ii zic...am invatat-o sa zica "te iubesc, mi-e dor de tine"...si multe alte cuvinte romaneste...e o englezoaica frumoasa, plina de calitati, sociabila si e prietena sufletului meu...

un alt om important pe care l-am avut alaturi e andreea e. sau my big sister alaturi de care am trecut prin diverse experiente in state...am impartit aceeai camera, acelasi pat, am muncit impreuna, ne-am impartasit una alteia gandurile...ne-am strans in brate cand ne-am despartit si am ramas prietene...

cred ca e cel mai frumos lucru sa calatoresti...sa te imprietenesti...sa fii dispus ca il accepti pe celalalt asa cum e, sa te obisnuieti cu un nou fel de afi, sa socializezi trecand peste orice bariera...oameni prin structura lor umana sunt diferiti, unii sunt mai greu de inteles ...altii mai usor...cert este ca trebuie sa fii flexibil, sa ai acel gram de inteligenta si inca unul de istetime ca sa stii sa te adaptezi, sa stii cat sa ceri si cand sa ceri...sa ai asteptari obiective si sa lasi mereu un spatiu necompletat... siguranta iti confera stabilitate emotionala...fii mereu cum iti doresti sa fii...insa nu uita ca ceea ce te face sa fii uman e sa fii cumpatat, sa stii sal respecti pe ce de langa tine...sa nu astepti niciodata mai mult decat poti tu oferi...

Niciun comentariu: