marți, 18 martie 2008

prietena copilariei mele vs mitzi



elena este un exemplu clar de reusita scolara...este o persoana care intr-adevar s-a straduit pentru a imbratisa cariera artistica, care a facut tot posibilul pentru a progresa si pana la urma si-a demonstrat ca este o invingatoare...daca acum 12 ani era un copil ca toti ceilalti in prezent am sa o prezint ca fiind viitoare actrita, viitor posibil psiholg, posesor al unei cafenele si o mama extraordinara...e suficient sa o privesti ca sa iti dai seama ca mintea nu-i sta in loc, ca e creativa, ca isi croieste propriul drum pentru ca stie ca are sanse de reusita...
elena m-a facut sa fiu mandra de ea in diverse momente insa pentru prima data am plans de bucurie cand am vazut-o jucand in sala mica a teatrului national iasi cand interpreta rolul unei fetite: a lui mitzi...mitzi a mea era o invingatoare, o fetita care a trecut peste vitregiile vietii, peste divortul parintilor ei din cauza faptului ca mama sa era alcoolica...mitzi m-a facut sa vibrez de fericire cand am vazut-o cum joaca, cum se transpune in pielea personajului, nu mai era elena pe care o stiam...era o tanara si incredibila actrita...
elena face parte din trecut, din prezent si sper ca peste ani si ani sa ne revedem cu drag...

Niciun comentariu: