duminică, 30 martie 2008

impreuna cu cristina varzaru, handbalista de la viborg, dk


ce zi minunata...ma pregateam sa o intalnesc pe una dintre celebrele femei ale Romaniei, pe cristina...o femeie naturala, vesela, deschisa, prietenoasa...punctuala si sociabila...am cunoscut-o anul trecut cand studiam la viborg, in dk. a fost un vis de-al meu sa o intalnesc...sa vorbim, sa aflu cat mai multe despre ea...imi amintesc si acum cum dadeam search pe google sa aflu cat mai multe, sa ii arat ca stiu cate ceva despre ea...intr-un sfarsit ne-am intalnit, ne-am imprietenit...datorita ei am avut ocazia sa vad toate meciurile de handbal (atat feminin cat si masculin)...mi-a daruit un abonament care ar fi fost prea costisitor pentru mine (100euro min pe sezon)...a fost delicata si amabila...eram asa mandra ca sunt din romania...am mers la meciuri si o priveam cum inscrie si eram foarte emotionata...raspundeam fericita ca sunt din romania si ca o cunosc, ca vorbim aceeasi limba...pe 5 aprilie 2008 va juca iar (dupa o lunga perioada de refacere) 10 sau 15 minute..sper sa fie bine, sa se recupereze in totalitate, sa fie iar campioana viborg si fie ca visele ei sa devina realitate...

Niciun comentariu: