luni, 17 martie 2008

visul american...us 2006...saint louis missouri...












ce student nu isi doresti sa calatoresca??? stateam intr-o zi cu prietena si colega mea andreea si ne gandeam ce frumos ar fi sa mergem in america...apoi am zis ca trebuie sa facem ceva ca visul nostru sa devina realitate..zis si facut...am mers la student travel, agentia iasi si ne-am inscris...apoi am mers la ambasada, am obtinut viza fara niciun fel de problema...soarta a facut ca fiecare sa mearga singura...eu, sociabila si prietenoasa m-am imprietenii cu 2 fete dragute care au devenit tovarasele mele de calatorie: katia si andreea (my big sisters)...
vara 2006 a reprezentat un pariu cu mine...am muncit ca raid operator in parcul de distractii six flags din saint louise, am lucrat la housekeeper si ca si casier la adam's mark hotel, am vandut papuci pentru faimosul louigi cerutti...mi-am demonstrat mie ca pot fi responsabila, ca oricat de greu mi-ar fi fost singura trebuie sa-mi duc munca la bun sfarsit...3 luni si jumatete au trecut zburand...mi-am facut multi multi prieteni cu care si acum comunic si care m-au sustinut si au avut incredere in mine atunci cand poate eram dispusa sa renunt spunand ca nu mai fac fata

Niciun comentariu: