luni, 17 martie 2008

dana 2004...inceputul facultatii


de ce asistenta sociala??? de ce ador sociologia???
viata mi-a oferit posibilitatea sa calatoresc, sa ma confrunt cu diverse situatii, sa cunosc oameni diferiti de la care am avut multe de invatat. copilaria mea in vaslui mi-a descris o realitate cruda...nu vreau sa dramatizez pentru ca am fost un copil care avea asigurate nevoile de baza, care avea in mare parte ceea ce isi dorea, dar care era expus la ceea ce se intampla in jurul sau...
am vazut oameni saraci, copii care nu aveau ce sa manance, rromi marginalizati la scoala, parinti alcoolici si scandalagi, colege in clasa a -6a care se prostituau, copii bolnavi care nu aveau bani de medicamente...si toate astea mi-au dezvoltat simtul umanitar...dorinta de a imbratisa o meserie care sa ma ajute sa fac ceva pentru ceilalti...sa pot sa ajut...sa fiu acolo cand este nevoie de mine, sa stiu ca sunt oameni care se simt mai bine datorita mie...imi doresc sa fac cariera pe consiliere...
ma identific ca fiind empatica...spun eu ca stiu sa ascult, sa fiu un bun prieten pentru cei apropiati...si imi doresc enorm sa obtin candva titlul de doctor in sociologie...

Un comentariu:

Unknown spunea...

Damn girl, almost forgot how cute you were!

Felicitari pt realizari si success in viitor!

Cosmin