sâmbătă, 29 martie 2008

fluturashul meu drag...



poate nu am indraznit niciodata sa iti spun cat de mult te-am apreciat, cat de draga mi-ai fost ca si colega...ai fost un model pentru mine, mi-ai aratat cata energie si cat curaj poate avea cineva, te-ai mobilizat si ai aratat ca poti mai mult si in ciuda timiditatii tale la facultate stiam ca esti un student valoros...erai mereu retrasa si constiincioasa...silitoare si interesata...dornica sa citesti ceva nou, sa fii mereu informata...mi-e dor sa stau cu tine in banca, sa imi aduci pachetelul, sa scriem pe foi si sa ne plimbam ore in sir, sa stam de vorba si sa ne plictisim...mi-e dor sa te vad cochetand cu lucrurile frumoase, sa-ti aud accentul si graiul tau specific...sa te vad facand cafea...mi-e dor de tine draga mea colega care niciodata nu ai indraznit sa ma copiezi, sa ma imiti, sa ma schimbi...iti multumesc ca m-ai acceptat mereu asa cum sunt, ca ai tinut la mine, ca ai spus candva cand aveam nevoie ca ma iubesti...si pentru ca vine ziua ta iti doresc sa fii tare tare sanatoasa, sa fii implinita pe toate planurile, sa fii o mamica model, sa fii o prietena pentru Lou si sa fii mereu convinsa ca zilele cu soare sunt numeroase si ca vei reusi...acum in loc de o prietena am doua...si adeseori imi e tare tare dor de voi...cu toata dragostea...la multi multi ani fluturash (pt 5 aprilie 2008)...

Niciun comentariu: