duminică, 23 martie 2008

cat ma bucur sa am asa o prietena...mica, draguta si inocenta


asa mari emotii am avut cand am intalnit-o prima data...mica , dulce si inocenta...se numeste louisa maria si abia anul acesta va face primul ei anisor...cred ca a fost asa o dragoste brusca ca e evident ca ne placem reciproc...ne zambim, ne jucam, ne adoram...e un copil plin de viata care mi-a furat toata energia unei intregi zile...si acum am sa amintesc cu drag de ziua petrecuta la radauti...se uita mirata ca avea musafiri...a fost retrasa pentru cateva minute insa mai apoi puteam citi bucuria cu care se juca cu mine...o papusica de fetita...care cand plange te face sa razi, care cand rade te induioseaza...care te priveste in ochi si iti da de gandit, de reflectat...cred ca lou m-a facut sa ma simt pentru o zi mamica...;)...te iubesc lou...

Un comentariu:

abigail spunea...

M-as bucura sa atasezi o fotografie in care sa se vada si fatuca Louisei:) sa vedem si noi papusik! ;) sau ai vrut sa scoti in evidentza ca ii plac hainele, ca seamana cu mama ei din acest punct de vedere? ;) :D Felicitari pentru blog ;)