luni, 17 martie 2008

colegele mele...2005-2006-2007-2008






prima zi la camin...1 octombrie 2004
doamne ce sentiment...impreuna cu colega mea catalina cautam sa ajungem unde aveam repartitia de cazare...ne stiam din liceu si ajunsesem impreuna la cazare...hotarasem sa stam impreuna pentru ca ne stiam cat de cat...deoarece camerele erau de 5 persoane am fost "obligate" sa mai alegem alte 3 colege...asa am ajuns sa stam cu maria, anca si violeta...primul nostru an in 5...a fost experienta care ne-a intarit, care pe mine si pe catalina ne-a facut sa ne imprietenim si sa impartasim zi de zi aceleasi sentimente...
a fost un an palpitant...era ca intr-un procep de ajutor...sau ca intr-o terapie de grup...am inceput cu intercunoasterea...apoi apareau problemele si fiind toate niste firi vulcanice (mai putin violeta) greu mai gaseam solutii...ma gandesc cu zambetul pe buze la acele clipe si sincer afirm ca mi-ar placea ca ultima mea zi in camin sa se termine in aceeasi camera, in aceeasi formula
apoi in anul 2 am renuntat la ele 3 si am cunoscut alte trei 3 fete: ana, alexandra si andreea apoi ...pe roxana am pierdut-o (este indragostita si locuieste cu iubitul ei), alexandra este educatoare asa ca vine foarte rar iar ana, ana bell asa cum o alint eu este de 2 ani alaturi de mine...
am castigat 2 ff bune prietene: ana si caty...tre sa afirm ca pentru fiecare am sentimente diferite...cati e un om complex...o femeie copil...o fiinta cu privire inocenta si cu zambet dulce...a fost si este sora pe care mi-am dorit...ne-am certat de n-ori insa nu am incetat niciodata sa o iubesc...e ca si cum ai spune familia nu ti-o alegi...
ana...ana bellina...e tare preocupata de look-ul ei...nu intelege de ce port eu jambiere...sau de ce am o atitudine rebela...e singura persoana care mi-a marturit ca niciodata nu m-a vorbit de rau...si e mare lucru sa auzi asa ceva de la cineva...ei ii doresc ca intr-o zi sa intalneasca marea dragoste, sa gaseasca un baiat care sa o aprecieze la adevarata ei valoare pt ca este si va ramane un om deosebit sufletului meu...acum e probabil geloasa...insa ea stie ca pentru mine va ramane mereu prietena mea ( te dua shum ana)
andreea..pump sau fluturash...pentru mine a fost ca o sclipire cand am intalnit-o..era asa delicata..plina de accesori...retrasa si foarte atenta...m-am asezat langa ea si apoi am intrat in vorba...am facut schimb de numere de telefon...si pentru 2 ani am fost colege de facultate...acum este mamica, are un pui de fata dragut...maria louisa...este fericita si are si de ce...e un dar sa fii mama, e o minune...o incantare...abia astept sa merg sa ma joc cu ele...

Niciun comentariu: