luni, 17 martie 2008

colegii mei de grupa...













da in

colegii mei de grupa sunt putini la numar insa pot spune ca nu am nicio antipatie (nu stiu daca sentimentul e reciproc)...ce imi place la ei e faptul ca nici unul nu seamana cu celalalt ca intr-un moment, mai devreme sau mai tarziu comunicam...ca ne respectam reciproc si ca in tot timpul cat am fost plecata mi-au lipsit...un om deosebit este ramona care momentan e la londra maritata cu ovidiu si care radiaza de fericire...doamne ce om pozitiv, ce fata extraordinara, ce sursa de calm si buna dispozitie...o alta persoana draga mie, fosta colega e andreea-aretina care acum are un fluturash, pe maria louisa...in rest grupa e nemodificata...fetele se gandesc la maritat asa ca ii doresc tot bine din lume andreei, sa aiba o nunta ca-n povesti si sa traiasca fericita alaturi de octav...geanina e fascinata de visul american asa ca si anul acesta se va rataci prin new york...oana strat sau tzutzica e si ea plecata la londra cu ciuci al ei, grupul vesel: madalina, daniela si monalisa sunt mereu un zambet, catalin e mereu calm si linistit, ciprian e cam galacios dar se vede ca e interesat si pasionat de ceea ce face...alex ramane un impatimit al calatoriilor, un romantic tacut adeseori, cristina e o persoana draguta pe care mult timp am considerat-o extrem de timida, ana maria e un om constiincios cand vine vorba de scoala, cristina c. e perseverenta, luptatoare, ambitioasa...bogdan e sufletul grupei noastre...e omul ce ne insufla credinta, de curand a devenit preot si nu pot decat sa afirm ca eu si ceilalti ii purtam un profund respect, ciprian e studentul absent insa zic eu o persoana hotarata in sinea lui, iuliana in curand se casatoreste asa ca ii doresc si ei casa de piatra, iuliana p. este o adevarata nanny, o fata ce arata a model si are trasaturie faimoasei nanny, corina e fata papusa, mereu delicata si fardata ;)...teo este o frumoasa blonda barladeanca care are toate sansele de reusita, adi este mereu in pas cu moda muzicala, anca este visatoare, zambitoare mereu vesela..;), ana i. este o persoana timida care are nevoie de o mai mare incredere de sine...;)
in speranta ca i-am amintit pe toti nu imi ramane decat sa afirm ca imi doresc sa ii reintalnesc peste ani...

Niciun comentariu: